Capaly - online presence consultancy - logod2a

Branding & website D2A

D2A Dental2Art is een "state-of-the-art" tandtechnisch laboratorium dat cosmetische en esthetische tandprothetische producten ontwikkelt.

Het was voor D2A erg belangrijk dat hun website niet saai mocht zijn, zoals vaak het geval is in de tandtechnische sector.

Doordat de doelgroep van de website gemengd is, tandartsen en patiënten, wisten we dat het ontwerp een open en vlot karakter moest hebben.

Toen Capaly met een voorstel kwam voor de website wist ik meteen dat ze begrepen wat ik wou.

Johan Steenbergen - eigenaar D2A

Doelstellingen

  • Creëer een "artful" gevoel zodat D2A gezien wordt als vernieuwend in de markt.
  • Ontwerp en ontwikkel een mobielvriendelijke website die bezoekers verleidt en makkelijk is in gebruik.
  • Ontwikkel een maatwerk oplossing door gebruikt te maken van het WordPress platform zodat het onderhouden van de website eenvoudig blijft.
  • Shop & Blog onderdelen met de mogelijkheid bepaalde contentonderdelen te delen op sociale media.

Planning

Samen met D2A, begon Capaly voor te stellen hoe de bezoekers de website zouden gebruiken. Tevens werden er verschillende brainstormsessies belegd om vast te leggen welke informatie getoond moest worden. Tijdens deze sessies werden ook ideëen heen en weer gekaatst om tot een nieuw en dynamisch ontwerp te komen.

Capaly - online presence consultancy - planning
Capaly - online presence consultancy - design

Design & Development

Capaly nam het voortouw en ging de uitdaging aan om niet te vervallen in de huidige design trends. Het was tevens essentieël dat het ontwerp van de website gebruiks- en mobielvriendelijk was.

Van pen en papier naar programmacode en computers, de Capaly ontwikkelaars gingen aan de slag om de website vorm te geven. De nieuwe website is nu makkelijk bij te houden doordat die is opgezet met het WordPress platform.

Resultaat

De doelstellingen werden behaald en de website ging succesvol live. D2A was dolenthousiast met de website. Door gebruik te maken van hoogwaardig beeldmateriaal, een uitgekiend ontwerp en gebruik van lettertypes die een statement maken is de website het perfecte communicatiemiddel dat D2A zocht.

Bekijk de D2A website (*in ontwikkeling)

Capaly - online presence consultancy - final

Gebruikte grondstoffen

350

Koppen koffie

Capaly - online presence consultancy - koffie

35

Repen chocolade

Capaly - online presence consultancy - chocolade

215

Stukken fruit

Capaly - online presence consultancy - Stukken fruit

61

Flessen bier

Capaly - online presence consultancy - bier

Meer weten. Contacteer ons

  • Wat we doen
  • Websites
  • E-commerce
  • Mobiele apps
  • Website analyse
  • Content marketing analytics
  • Online marketing
  • Content & E-mail marketing